Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Ξεβράκωμα

Να σου πω πως όταν σε βλέπω από κοντά χάνεται το βλέμμα μου στα μάτια σου; Να σου πω πως σιχαινόμουν την φωνή σου, μα τώρα την αγαπώ; Να σου πω πως όταν με αγγίζεις νιώθω ρεύμα να με διαπερνά; Να σου πω πως όταν πιάνεις το χέρι μου για να δεις κάποιο σημάδι χτυπάει η καρδιά μου; Να σου πω πως όταν με παίρνεις τηλέφωνο, παίρνω πρώτα δυο ανάσες πριν το σηκώσω για να μην αρχίσω να τραυλίζω από την ταραχή; Να σου πω πως σημειώνω τα νέα μου για να τα μοιραστώ μαζί σου; Να σου πω πως ψάχνω κάτι αστείο να σου πω μόνο για να σε ακούσω να γελάς; Να σου πω πως όταν αρρωσταίνεις θέλω να είμαι κοντά σου να σε φροντίζω; Να σου πω πως αγαπώ κάθε ελάττωμά σου; Να σου πω πως όταν είσαι δίπλα μου μεθάω με την μυρωδιά σου; Να σου πω πως φοβάμαι να σε αγγίξω για να μην σε τραυματίσω από πόθο; Να σου πω πως κάθε φορά που σε συναντώ η καρδιά μου βγαίνει έξω από το σώμα μου και πετάει στον ουρανό; Να σου πω πως όταν πέφτω να κοιμηθώ σου στέλνω ένα φιλί για καληνύχτα; Να σου πω πως κάθε στιγμή μαζί σου την κρατάω σα θησαυρό;

Δεν έχεις προσέξει πως κάθε φορά που είμαι μαζί σου χαμογελώ; Δεν έχεις προσέξει πως αποφεύγω να σε κοιτάζω στα μάτια κι όταν το κάνω μπερδεύω τα λόγια μου; Δεν έχεις προσέξει τις ασυναρτησίες που λέω μόνο και μόνο για να συνεχίσω να σου μιλάω; Δεν έχεις προσέξει πως κάθε φορά που μου λες ότι κάτι δεν σου αρέσει επάνω μου, είμαι έτοιμη να βάλω τα κλάματα; Δεν έχεις προσέξει πως όταν έχεις καιρό να επικοινωνήσεις μαζί μου και με ρωτάς τί κάνω, σου απαντάω ένα σκέτο "καλά"; Δεν έχεις προσέξει ότι αδυνατώ να σου κρατήσω κακία;

Σου έχω πει πόσο πονάω; Εσύ το έχεις προσέξει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου