Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Προσωπική ανασκόπηση 2012

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ

Ο μήνας ξεκίνησε με την απίστευτη γραφειοκρατία να σβήσεις κάποιον που πέθανε από παντού: ΙΚΑ, Εφορία, Τράπεζες κλπ. Χαρτιά, γνήσια υπογραφής, αποδεικτικά εγγυτέρων συγγενών και άπειρη αναλγησία. Οι φίλοι μου κάθε βράδι σπίτι μου να μου κάνουν παρέα. Έφτασα σε σημείο να τους ζητήσω να με αφήσουν ένα βράδι μόνη να κλάψω με την ησυχία μου.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ

Τα έσοδα λιγόστεψαν σε απελπιστικό βαθμό και η εύρεση εργασίας έγινε αυτοσκοπός. Κλειστές πόρτες παντού και το γνωστό τροπάρι "πολύ καλή, δεν μας κάνετε". Το πάρτυ μασκέ που διοργανώσαμε με τα φιλαράκια μου είχε απόλυτη επιτυχία. Οι βραδιές Buzz στο σπίτι μου έγιναν must. Πεθαίνει ο θείος μου, αδερφός της μαμάς μου. Από καρκίνο στο πάγκρεας, φυσικά. It runs in the family.

ΜΑΡΤΙΟΣ

Η τύχη ήταν με το μέρος μου. Βρήκα δουλειά και κάπως ηρέμησα. Τρακαρισμένη που ξαναμπήκα στην αγορά εργασίας, αλλά ανακουφισμένη. Γιορτάσαμε δειλά τα 40 γενέθλια του αδερφού μου. Την επομένη κάναμε το 3μηνο μνημόσυνο της μαμάς. Χτύπησα και το 2ο τατουάζ μου: AMOR VINCIT OMNIA

ΑΠΡΙΛΙΟΣ

Ένα αδιάφορο Πάσχα πέρασε. Ο κολλητός μου χειρουργείται για καρκίνο σε χολή και συκώτι και βγαίνει νικητής. Η ζωή πάλι αλλάζει, αλλά βγαίνουμε και οι 2 πιο δυνατοί από αυτή την διαδικασία. 

ΜΑΙΟΣ

Γιορτάζουμε τα γενέθλια του κολλητού παρακολουθώντας τον τελικό της Eurovision. Όλο το παρεάκι μαζεμένο. Εκείνο τ βράδι αποφάσισα πως άνθρωποι με αρνητική αύρα δεν έχουν θέση στην ζωή μου.

ΙΟΥΝΙΟΣ

Τα πρώτα μπάνια ξεκίνησαν με ένα απολαυστικό τριήμερο με το καλύτερο παρεάκι στο εξοχικό. Γέλια, πολλά γέλια και όμορφες αναμνήσεις. Κάναμε και τα 6μηνα της μαμάς, ίδια θλίψη. Απολύεται ο αδερφός μου

ΙΟΥΛΙΟΣ

Τα μπάνια στην Κερατέα έχουν γίνει εκ των ουκ άνευ. Επιτέλους φέτος είδα την θάλασσα και από κοντά! Πάντα μαζί με τους καλούς μου φίλους.

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ

ΔΙΑΚΟΠΕΣ! Μετά από 2 χρόνια, έχω 3 ολόκληρες εβδομάδες να διακοπάρω. Τις εκμεταλλεύτηκα στο μέγιστο βαθμό με καλύτερη στιγμή τις 4 μέρες Εύβοια μαζί με τους κουμπάρους μου και το βαφτιστήρι μου! Στην ζωή μου μπήκε ένας νέος άνθρωπος που με γέμισε χαρά.

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ

Τα κεφάλια μέσα. Γύρισα ανανεωμένη αλλά οι μικρές εξορμήσεις και τα μπάνια συνεχίστηκαν. Ναι, ναι είχαμε τα 9μηνα της μαμάς. Στάρι, νεκροταφείο, σκατά διάθεση για μία εβδομάδα.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ

Μήνας ανασύνταξης δυνάμεων. Η καλύτερη στιγμή, το φαγητό με τα ξαδέρφια μου στο σπίτι.

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ

Ο μήνας των γενεθλίων μου, άρα εορταστικός μήνας! Πάρτυ, δώρα και πολλές βλακείες εκ μέρους μου. Ευτυχώς δεν τις πλήρωσα ακριβά. Οι φίλοι μου, η περιουσία μου. Χειμώνιασε αργά και αρχίσαμε να μαζευόμαστε στα σπίτια για φαγητό, ποτό, επιτραπέζια, αμπελοφιλοσοφίες.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ

Για άλλους μήνας γιορτών, για εμένα από την αρχή έως την 20η Δεκεμβρίου οι αναμνήσεις του 2011 στριφογυρίζουν στο κεφάλι μου. Ήμουν στην τσίτα και ηρέμησα το απόγευμα μετά το ετήσιο μνημόσυνο. Ο αδερφός μου και οι φίλοι πάντα κοντά. Διασκεδάσαμε στην γιορτή μου και πέρασα όμορφες γιορτές, όπως σχεδόν τις ήθελα.




2 σχόλια:

  1. Επεισοδιακός χρόνος.
    Εύχομαι ο νέος να είναι πιο ήρεμος, αλλά πιο χαρούμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το 2011 ήταν χειρότερο. Το 2013 θα είναι σαφώς καλύτερο!! Σ'ευχαριστώ! Εύχομαι το ίδιο δι'υμάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή